bloeduitslag

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #199719
    Linda Cox
    Gast

    Teveel erytrocyten en basofielen.

    En te weinig trombocyten. Kan dat veroorzaakt worden door het innemen van diclofenac??

    #199721
    Wesley
    Gast

    Beste Linda,

    In het farmacotherapeutisch kompas zijn de bijwerkingen ten gevolge van diclofenac niet beschreven. Dat maakt dat jouw klachten het gevolg van diclofenac zullen zijn, erg onwaarschijnlijk.

    Met vriendelijke groet,

    Wesley

    #199727
    Peter de vries
    Gast

    Dit is een test.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Relevante artikelen

Nog geen reacties geplaatst, wees de eerste.



MEDISCH VOORBEHOUD

De informatie op Menselijk Lichaam is géén medisch advies. Neem bij twijfel over gezondheid, behandeling of medicijnen altijd contact op met een arts, specialist of apotheker.

Meer informatie

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Met het laatste nieuws en gezonde tips